Ákoska blogja

Ákoska vagyok, másfél éves, és blogot nyitok!

Friss topikok

Elköltöztem!

2007.09.20. 08:59 :: Ákomka

Kedves Mindenki, aki olvas engem, vagy csak simán rajong értem!

Apukám tanácsára mától átköltöztem a Blogger-re, többek között azért, mert a blog.hu gyakran igen lassú.

Az új blog címe (katt az alábbira) :



Ott várok mindenkit, akit érdekelnek picinyke életkém mindennapjai!

Sok puszi!

Ákombákom

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://akombakom.blog.hu/api/trackback/id/tr26171026

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: webdesign antwerp 2018.05.03. 22:54:10

Schwinn Csepel kerékpár - Bicikli bolt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása