Ákoska blogja

Ákoska vagyok, másfél éves, és blogot nyitok!

Friss topikok

Ákoska blogot indít

2007.08.01. 07:52 :: Ákomka

Ma úgy döntöttem, hogy elindítom saját különbejáratú blogomat, dokumentálandó eddigi és jövőbeni épülésemet. Nem utolsósorban teszem ezt azért, mert bár még csak másfél éves vagyok, de annyi minden történik velem nap mint nap, hogy azt szüleim és tesókám úgysem tudja megjegyezni. Ne lepődjön meg senki, ha blogomat három írnokom fogja vezetni, én csak generálom majd az eseményeket :-)

Lássatok hát csodát, így készül egy kisgyerek naplója a 21. század elején!

 

Kelt: 2007. augusztus 1., Zsámbék, Pest megye, Magyarország, Európa, Föld, Naprendszer, Tejútrendszer, Világegyetem, meg minden.

Aranyi Ákos, élet- és pályakezdő

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://akombakom.blog.hu/api/trackback/id/tr51129683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása