Ákoska blogja

Ákoska vagyok, másfél éves, és blogot nyitok!

Friss topikok

Szemöldökösszevonva...

2007.09.06. 12:36 :: Ákomka

... járkálok már két napja, mivel ezt is megtanultam, olyan szigorú vasvillatekintetem lett egyik napról a másikra, hogy a csendőr is megirígyelhetné a Bakterházból. Most mindenkinek megmutogatom, milyen szigorú is vagyok én valójában. Az összhatást csak az rontja némileg, hogy eközben látszik a számon, hogy mindjárt vigyorogni fogok.

Cserébe viszont remekül megy a dolgok értékelése, jó példa erre a tusfürdő megszaggintása és hangos "böeeeeeee" kinyilvánítása, persze összevont szemüldekkel!!!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://akombakom.blog.hu/api/trackback/id/tr60158746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása