Ákoska blogja

Ákoska vagyok, másfél éves, és blogot nyitok!

Friss topikok

Fifika

2007.09.11. 09:53 :: Ákomka

Kezdem kitanulni a turpisságot, remekül megy már a hízelgés.

Tudnotok kell, hogy istenadta tehetségem van a fejhangú visításhoz, persze csak akkor, ha valamit el akarok érni, vagy ha ráérek. Őseim már régóta csak nagyon keveset reagálnak az ilyen akciókra, ma sem értem el sokat, Anyácskám fülibotját se mozdította, csak nézett. Amikor könnyeimen keresztül ezt észrevettem, először picit elmosolyodtam, majd alattomos módszerrel rengeteg puszit nyomtam az arcára, hogy kicsit enyhítsem a rosszallását. Bejött!!! Nem tud rám haragudni, ez már biztos!

Éljen-éljen-éljen!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://akombakom.blog.hu/api/trackback/id/tr13162420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása